Activitats Extraescolars

Artístiques

Dibuix, Crea-art, Costura, Musicali, Circ, Fotografia, Escriptura creativa, Cuina, Ceràmica, Teatre, i més!

Mediambientals

Fem hort, El meu entorn, Experiments, Diversió amb material reciclat i de la natura, etc.

Psicomotrius

Psicomotricitat, Jocs tradicionals, Descoberta de l’entorn, Dansa, Balls Moderns, etc.

Tecnològic

Robòtica,
Programació,
Competències digitals transversals, etc.

Lleure

Esplai diari on gaudim d’activitats diferents cada dia amb una programació lúdica i divertida.

Reforç curricular i educatiu

Repassem, Hàbits d’estudi, Reforç Escolar, Idiomes, Activitats Lúdiques en altres idiomes, etc.

Esportives

Futbol Sala, Basquet, Handbol, Patinatge, Gimnàstica Artística, Gimnàstica Rítmica, Multiesport, Iniciació Esportiva, Arts Marcials, Voleibol, Clínics Esportius, etc.

p

C.E. Unió 10 Terrassa

Les activitats esportives les realitzem a través del nostre Club C.E. Unió 10 Terrassa, entitat sense afany de lucre inscrita al Registre d’Entitats Esportives amb núm. 18652.

Tallers formatius

Consum Responsable,
Emprenedoria, Cyberbulling,
Igualtat de Gènere i tallers específics per crear consciència i/o treballar un àmbit en concret.

Equip educatiu

Coordinador/a

Titulació de Director/a de Lleure educatiu

Funcions:

  • Establir reunions periòdiques amb l’AFA així com les comunicacions regulars del dia a dia.
  • Gestionar la relació amb els agents implicats: monitors/es, professorat, escola i AFA.
  • Controlar les altes i baixes d’infants: llistats (recepció de medicaments i documents relacionats amb les extraescolars).
  • Organització del dia a dia de l’equip de monitors/es.
  • Persona de referència amb el centre (direcció, professorat, consergeria i AFA).
  • Atenció directa a les famílies.

Monitors/es especialitzats/des

Titulació en lleure i/o de l’activitat que realitza.

Funcions:

  • Programar i organitzar les activitats diàries.
  • Desenvolupar l’activitat i dinamitzar el grup.
  • Vetllar pel bon ús del material i els espais a disposició de l’activitat.
  • Vetllar per la seguretat i la integritat física dels infants i adolescents.
  • Adoptar mesures necessàries a les situacions imprevistes, així com la seva comunicació al Coordinador/a.
  • Atenció a les famílies.

Avaluació continuada

L’avaluació és un instrument que ens permet millorar la qualitat de la nostra acció educativa. Per recollir les dades ho fem mitjançant:

Avaluació famílies

Es durà a terme mitjançant un qüestionari d’avaluació al finalitzar l’activitat.
De forma complementària es podrà mantenir una reunió de famílies per valorar el desenvolupament de l’activitat i la incorporació de futures millores.

Avaluació amb infants i adolescents

Aquest és un apartat important ja que al ser els/les protagonistes tenen molt a dir al voltant de les activitats.
Mitjançant dinàmiques i jocs fem una avaluació qualitativa i participativa al voltant de la seva vivència durant les extraescolars.